А [736]
Б [650]
В [1641]
Г [723]
Д [948]
Е [524]
Є [29]
Ж [77]
З [1160]
І [385]
К [1942]
Л [486]
М [982]
Н [978]
О [958]
П [2756]
Р [1113]
С [1899]
Т [1164]
У [310]
Ф [590]
Х [212]
Ц [161]
Ч [231]
Ш [323]
Щ [38]
Ю [42]
Я [46]

Тлумачний Словник термінів
 › 

термін ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ

ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ (або ФОРМИРОВАНИЕ ТОРГОВОГО АССОРТИМЕНТА ТОВАРОВ) - Цілеспрямоване добирання товарів за групами, підгрупами, видами та різновидами з урахуванням попиту споживачів та забезпечення рентабельності торговельної діяльності (ФОРМИРОВАНИЕ ТОРГОВОГО АССОРТИМЕНТА ТОВАРОВ - Целенаправленный подбор товаров по группам, подгруппам, видам и разновидностям с учетом спроса потребителей и обеспечения рентабельности торговой деятельности).

Ця фраза "ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОГО АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ або ФОРМИРОВАНИЕ ТОРГОВОГО АССОРТИМЕНТА ТОВАРОВ" згадується у нормативному документі ДСТУ 3993-2000. цілеспрямоване, ДСТУ 3993-2000, ФОРМИРОВАНИЕ ТОРГОВОГО АССОРТИМЕНТА, ФОРМУВАННЯ ТОРГОВОГО АСОРТИМЕНТУ ТО
Літера: Ф | Просмотров: 22 | Добавил: admin | Рейтинг: 0.0/0
Також прогляньте схожі будівельні терміни ДСТУ 3993-2000:
Фраза внесена , время добавления: 22:45
Дополнительная информация: