пішохідні поручні |
👉 Визначення: |
пішохідні поручні - pedestrian guardrail
Pedestrian or “other user” restraint system
along the edge of a footway or footpath
intended to restrain pedestrians and other users
from stepping onto or crossing a road or other
area likely to be hazardous.
пішохідні поручні
Обмежувальна система для пішоходів або
«інших користувачів» уздовжкромки
пішохідної доріжки, яка призначена для
утримання пішоходів та інших користувачів
від сходу на дорогу, від переходу дороги
або інших ділянок, що вважаються
небезпечними.
пешеходные поручни
Ограждающее устройство для пешеходов
или других пользователей, расположенное
вдоль края тротуара или пешеходной
дорожки и предназначенное для
исключения доступа пешеходов и других
пользователей дороги в опасную зону.
1.2.8 П noise barrier
Screen to reduce transmission of noise.
шумовий бар'єр
Екран для зниження передачі шуму.
шумовой экран
Экран для уменьшения передачи шума.
1.2.9 П inspection gangway
Permanent access for inspection, not open for
public traffic.
оглядовий прохід
Постійний доступ для перевірки, який
закрито для сторонніх людей.
смотровой проход
Проход, обеспечивающий постоянный
доступ для осмотра, закрытый для
общественного движения.
1.2.10 П movable inspection platform
Part of a vehicle, distinct from the bridge, used
for inspection.
рухома оглядова платформа
Частина транспортного засобу, що
використовується для обстежень і оглядів.
подвижная смотровая платформа
Специальное транспортное средство,
используемое для осмотра мостовых
конструкций.
1.2.11 П footbridge
Bridge intended mainly to carry pedestrian
and/or cycle-track loads, and on which neither
normal road traffic loads nor any railway load
are permitted.
пішохіднийміст
Міст, що розрахований на навантаження від
пішохідних та/або велосипедних доріжок, і
який не дозволяється навантажувати ні
автотранспортним рухом, нізалізничними
навантаженнями, за винятком допущених
автомобілів, наприклад, автомобілів
техобслуговування.
пешеходныймост
Мост, предназначенный для движения
пешеходов и/или велосипедов, на котором
разрешено движение транспортных средств,
обслуживающих мост.
carriageway
For application of sections 4 and 5, the part of
the road surface, supported by a single
structure (deck, pier, etc.), which includes all
physical traffic lanes (i.e. as may be marked on
the road surface), hard shoulders, hard strips
and marker strips.
проїзна частина
Частина поверхні дороги, що спирається на
єдину будову (їздове полотно, опора, і т.п.),
яка включає всі фізичні смуги руху (тобто,
як може бути розмічено на поверхні
дороги), тверді узбіччя, смуги безпеки і
розмічальні смуги.
проезжая часть
Полоса шириной, равной сумме ширины
полос движения, предназначенная для
движения транспортных средств по мосту.
1.2.13 П hard shoulder
Surfaced strip, usually of one traffic lane
width, adjacent to the outermost physical
traffic lane, intended for use by vehicles in the
event of difficulty or during obstruction of the
physical traffic lanes.
тверде узбіччя
Вирівняна смуга, завширшки, як правило, в
одну смугу руху, що примикає до самої
крайньої фізичної смуги руху, і яка
призначена для використання
транспортними засобами у разі виникнення
ускладнень або на період виникнення
перешкод на фізичних смугах руху.
твердая обочина
Полоса с покрытием, обычно шириной,
равной одной полосе движения,
примыкающая к внешней полосе движения
и предназначенная для использования
транспортными средствами в случае
затруднений или при наличии препятствий
на полосах движения.
1.2.14 П hard strip
Surfaced strip, usually less than or equal to 2 m
wide, located alongside a physical traffic lane,
and between this traffic lane and a safety
barrier or vehicle parapet.
тверда смуга
Вирівняна смуга, завширшки, як правило,
два метри або менше двох метрів, яка
розташована уздовжфізичної смуги руху і
міжцією смугою руху і відбійним брусом
або автомобільним парапетом.
полоса безопасности
Плоса с покрытием, шириной, как правило,
2 м или менее, расположенная между
полосой движения и защитным
ограждением или парапетным ограждением
тротуара.
1.2.15 П central reservation
Area separating the physical traffic lanes of a
dual-carriageway road. It generally includes a
median strip and lateral hard strips separated
from the median strip by safety barriers.
розділова смуга
Ділянка, що розділяє фізичні смуги руху
проїзної частини дороги з двостороннім
рухом. Як правило, вона включає середню
смугу і бічні тверді смуги.
разделительная полоса
Область, разделяющая полосыдвижения
дороги с двумя раздельными проезжими
частями и включающая резервную полосу и
боковые внешние полосы, отделенные от
резервной полосызащитными
ограждениями.
notional lanes
Strip of the carriageway, parallel to an edge of
the carriageway, which in section 4 is deemed
to carry a line of cars and/or lorries.
умовна смуга навантаження
Смуга проїзної частини, що розташована
паралельно до краю проїзної частини, на
якій для розрахунків може розміщуватися
колона легкових і/або вантажних
автомобілів.
условная полоса загружения
Полоса проезжей части, параллельная краю
проезжей части, загружается линией
легковых автомобилей и/или грузовиков.
1.2.17 П remaining area
Difference, where relevant, between the total
area of the carriageway and the sum of the
areas of the notional lanes.
решта зони
Різниця міжзагальною площею проїзної
частини і сумою площ умовних смуг.
остающаяся область
Разность, если она есть, между полной
площадью проезжей части и суммой
площадей полос загружения моста
подвижной нагрузкой.
1.2.18 П tandem system
Assembly of two consecutive axles considered
to be simultaneously loaded.
система тандем
Блок, що складається з двох, розташованих
одна за одною осей одночасно
навантажених транспортних засобів.
тандемная система
Блок из двух соседних осей транспортных
средств, которые считаются одновременно
загруженными.
1.2.19 П abnormal loads
Vehicle loads which may not be carried on a
route without permission from the relevant
authority.
наднормативне навантаження
Навантаження транспортного засобу, яке не
може бути пропущено по трасі без дозволу
відповідних властей.
сверхнормативная нагрузка
Нагрузка от транспортного средства,
превышающая нормативную, подлежащая
при перемещении по маршруту разрешению
соответствующих властей.
tracks
Tracks include rails and sleepers. They are laid
on a ballast bed or are directly fastened to the
decks of bridges. The tracks may be equipped
with expansion joints at one end or both ends
of a deck. The position of tracks and the depth
of ballast may be modified during the lifetime
of bridges, for the maintenance of tracks.
колії
Колії включають рейки та шпали. Вони
лежать на баластній основі або
безпосередньо кріпляться до настилу
(полотна) мосту. Колії можуть бути
оснащені розширюючими вузлами в одному
з кінців або з двох кінців настилу.
Положення колії і товщина баласту можуть
змінюватися протягом експлуатаційного
строку мосту, для технічного
обслуговування колії.
рельсовые пути
Пути, включающие рельсыи шпалы,
которые укладываются на балластную
подушку или непосредственно крепятся к
настилу моста. Рельсовые пути могут быть
снабженытемпературными швами на одном
конце или на обоих концах настила.
Положение рельсовых путей и глубина
балласта могут изменяться в течение срока
службымоста при обслуживании рельсовых
путей.
1.2.21 П footpath
Strip located alongside the tracks, between the
tracks and the parapets.
пішохідні доріжки
Пішохідні доріжки влаштовуються вздовж
мосту міжколією і парапетом.
пешеходная дорожка
Полоса, расположенная вдоль рельсовых
путей, между рельсовыми путями и
парапетами.
1.2.22 П resonant speed
Traffic speed at which a frequency of loading
(or a multiple of) matches a natural frequency
of the structure (or a multiple of).
резонансна швидкість
Швидкість руху, за якої частота
навантаження відповідає власній частоті
споруди або кратна до неї.
резонансная скорость
Скорость, при которой частота нагрузки
совпадает с собственной частотой
конструкции.
frequent operating speed
Most probable speed at the site for a particular
type of Real Train (used for fatigue
considerations).
часта експлуатаційна швидкість
Найбільш ймовірна (достовірна) швидкість
на площадці для особливого типу Реального
Поїзду (використовується для визначення
втоми).
частая рабочая скорость
Наиболее вероятная скорость в данном
месте для определенного типа Реального
Поезда (используемая при оценке
усталости).
maximum line speed at the site
Maximum permitted speed of traffic at the site
specified for the particular project (generally
limited by characteristics of the infrastructure
or railway operating safety requirements).
максимальна лінійна швидкість руху на
ділянці
Максимальна дозволена швидкість руху по
площадці встановлена для індивідуального
проекту (взагалі обмежуються
характеристиками інфраструктури або
вимогами безпеки на залізницi).
максимальная линейная скорость на
участке
Максимальная разрешенная скорость
движения в данном месте, определенная в
индивидуальном проекте (обычно
ограниченная в соответствии с
характеристиками инфраструктуры или с
требованиями безопасной работыжелезных
дорог).
1.2.25 П maximum permitted vehicle speed
Maximum permitted speed of Real Trains due
to vehicle considerations and generally
independent of the infrastructure.
максимальна дозволена швидкість
транспортних засобів
Максимальна дозволена швидкість
Реального Поїзду визначається відповідно
до транспортного засобу ізазвичай не
залежить від інфраструктури.
максимальная разрешенная скорость
транспортного средства
Максимальная разрешенная скорость
реальных поездов, определяемая
характеристиками транспортного средства и
обычно не зависящая от инфраструктуры.
1.2.26 П maximum design speed
Generally 1,2 Maximum Nominal Speed.
максимальна проектна швидкість
Зазвичай 1,2 Максимальної Номінальної
Швидкості.
максимальная проектная скорость
Максимальная НоминальнаяСкорость,
увеличенная на 20 %.
1.2.27 П maximum train commissioning speed
Maximum speed used for testing a new train
before the new train is brought into operational
service and for special tests etc. The speed
generally exceeds the Maximum Permitted
Vehicle Speed and the appropriate
requirements are to be specified for the
particular project.
максимальна швидкість поїзду що, вводиться в дію
Максимальна швидкість, що
використовується для випробувань нового
поїзда перед тим, як новий поїзд
вводитиметься в експлуатацію і для
спеціальних випробувань, і т.п. Швидкість
загалом перевищує Максимальну
Дозволену Швидкість Транспортного
Засобу і відповідні вимоги мають бути
встановлені для індивідуального проекту.
максимальная скорость поезда при вводе в эксплуатацию
Максимальная скорость поезда перед
вводом его в эксплуатацию, а также при
специальных испытаниях и т. п. Эта
скорость, как правило, превышает
Максимальную Разрешенную Скорость
Транспортного Средства, причем
соответствующие требования должны быть
определены в индивидуальном проекте.
Референси:"пішохідні поручні" згадується у нормативному документі EN 1991 Дії на конструкції. Теги: |
| ||||
Фразу додано 2013-05-29 та оновлено 2013-05-29T00:00Z. Відповідно пройшло днів - 0. | ||||
❔ Де згадується пішохідні поручні? "пішохідні поручні" згадується у нормативному документі EN 1991 Дії на конструкції.
❔ Яким чином зібрано цю інформацію? Редакторський колектив сайту збирав інформацію про "пішохідні поручні" з відкритих джерел в мережі інтернет та в нормативній літературі. На сторінці ви знайдете вказівки на джерело.
| ||||
Термін пішохідні поручні відноситься до категорії літера "Ю", згадується у документі EN 1991 Дії на конструкції. Ключові слова сторінки:
| ||||
👉Суміжні терміниТакож прогляньте схожі технічні визначення з EN 1991 Дії на конструкції: |
👉Абетка Термінів
А [739] | Б [652] | В [1645] | Г [724] | Д [950] | Е [526] | Є [29] |
Ж [77] | З [1158] | І [385] | К [1944] | Л [487] | М [981] | Н [978] |
О [958] | П [2758] | Р [1115] | С [1900] | Т [1162] | У [309] | Ф [590] |
Х [206] | Ц [160] | Ч [230] | Ш [323] | Щ [38] | Ю [42] | Я [46] |