пішохідні поручні

👉 Визначення:

пішохідні поручні - pedestrian guardrail Pedestrian or “other user” restraint system along the edge of a footway or footpath intended to restrain pedestrians and other users from stepping onto or crossing a road or other area likely to be hazardous. пішохідні поручні Обмежувальна система для пішоходів або «інших користувачів» уздовжкромки пішохідної доріжки, яка призначена для утримання пішоходів та інших користувачів від сходу на дорогу, від переходу дороги або інших ділянок, що вважаються небезпечними. пешеходные поручни Ограждающее устройство для пешеходов или других пользователей, расположенное вдоль края тротуара или пешеходной дорожки и предназначенное для исключения доступа пешеходов и других пользователей дороги в опасную зону. 1.2.8 П noise barrier Screen to reduce transmission of noise. шумовий бар'єр Екран для зниження передачі шуму. шумовой экран Экран для уменьшения передачи шума. 1.2.9 П inspection gangway Permanent access for inspection, not open for public traffic. оглядовий прохід Постійний доступ для перевірки, який закрито для сторонніх людей. смотровой проход Проход, обеспечивающий постоянный доступ для осмотра, закрытый для общественного движения. 1.2.10 П movable inspection platform Part of a vehicle, distinct from the bridge, used for inspection. рухома оглядова платформа Частина транспортного засобу, що використовується для обстежень і оглядів. подвижная смотровая платформа Специальное транспортное средство, используемое для осмотра мостовых конструкций. 1.2.11 П footbridge Bridge intended mainly to carry pedestrian and/or cycle-track loads, and on which neither normal road traffic loads nor any railway load are permitted. пішохіднийміст Міст, що розрахований на навантаження від пішохідних та/або велосипедних доріжок, і який не дозволяється навантажувати ні автотранспортним рухом, нізалізничними навантаженнями, за винятком допущених автомобілів, наприклад, автомобілів техобслуговування. пешеходныймост Мост, предназначенный для движения пешеходов и/или велосипедов, на котором разрешено движение транспортных средств, обслуживающих мост. carriageway For application of sections 4 and 5, the part of the road surface, supported by a single structure (deck, pier, etc.), which includes all physical traffic lanes (i.e. as may be marked on the road surface), hard shoulders, hard strips and marker strips. проїзна частина Частина поверхні дороги, що спирається на єдину будову (їздове полотно, опора, і т.п.), яка включає всі фізичні смуги руху (тобто, як може бути розмічено на поверхні дороги), тверді узбіччя, смуги безпеки і розмічальні смуги. проезжая часть Полоса шириной, равной сумме ширины полос движения, предназначенная для движения транспортных средств по мосту. 1.2.13 П hard shoulder Surfaced strip, usually of one traffic lane width, adjacent to the outermost physical traffic lane, intended for use by vehicles in the event of difficulty or during obstruction of the physical traffic lanes. тверде узбіччя Вирівняна смуга, завширшки, як правило, в одну смугу руху, що примикає до самої крайньої фізичної смуги руху, і яка призначена для використання транспортними засобами у разі виникнення ускладнень або на період виникнення перешкод на фізичних смугах руху. твердая обочина Полоса с покрытием, обычно шириной, равной одной полосе движения, примыкающая к внешней полосе движения и предназначенная для использования транспортными средствами в случае затруднений или при наличии препятствий на полосах движения. 1.2.14 П hard strip Surfaced strip, usually less than or equal to 2 m wide, located alongside a physical traffic lane, and between this traffic lane and a safety barrier or vehicle parapet. тверда смуга Вирівняна смуга, завширшки, як правило, два метри або менше двох метрів, яка розташована уздовжфізичної смуги руху і міжцією смугою руху і відбійним брусом або автомобільним парапетом. полоса безопасности Плоса с покрытием, шириной, как правило, 2 м или менее, расположенная между полосой движения и защитным ограждением или парапетным ограждением тротуара. 1.2.15 П central reservation Area separating the physical traffic lanes of a dual-carriageway road. It generally includes a median strip and lateral hard strips separated from the median strip by safety barriers. розділова смуга Ділянка, що розділяє фізичні смуги руху проїзної частини дороги з двостороннім рухом. Як правило, вона включає середню смугу і бічні тверді смуги. разделительная полоса Область, разделяющая полосыдвижения дороги с двумя раздельными проезжими частями и включающая резервную полосу и боковые внешние полосы, отделенные от резервной полосызащитными ограждениями. notional lanes Strip of the carriageway, parallel to an edge of the carriageway, which in section 4 is deemed to carry a line of cars and/or lorries. умовна смуга навантаження Смуга проїзної частини, що розташована паралельно до краю проїзної частини, на якій для розрахунків може розміщуватися колона легкових і/або вантажних автомобілів. условная полоса загружения Полоса проезжей части, параллельная краю проезжей части, загружается линией легковых автомобилей и/или грузовиков. 1.2.17 П remaining area Difference, where relevant, between the total area of the carriageway and the sum of the areas of the notional lanes. решта зони Різниця міжзагальною площею проїзної частини і сумою площ умовних смуг. остающаяся область Разность, если она есть, между полной площадью проезжей части и суммой площадей полос загружения моста подвижной нагрузкой. 1.2.18 П tandem system Assembly of two consecutive axles considered to be simultaneously loaded. система тандем Блок, що складається з двох, розташованих одна за одною осей одночасно навантажених транспортних засобів. тандемная система Блок из двух соседних осей транспортных средств, которые считаются одновременно загруженными. 1.2.19 П abnormal loads Vehicle loads which may not be carried on a route without permission from the relevant authority. наднормативне навантаження Навантаження транспортного засобу, яке не може бути пропущено по трасі без дозволу відповідних властей. сверхнормативная нагрузка Нагрузка от транспортного средства, превышающая нормативную, подлежащая при перемещении по маршруту разрешению соответствующих властей. tracks Tracks include rails and sleepers. They are laid on a ballast bed or are directly fastened to the decks of bridges. The tracks may be equipped with expansion joints at one end or both ends of a deck. The position of tracks and the depth of ballast may be modified during the lifetime of bridges, for the maintenance of tracks. колії Колії включають рейки та шпали. Вони лежать на баластній основі або безпосередньо кріпляться до настилу (полотна) мосту. Колії можуть бути оснащені розширюючими вузлами в одному з кінців або з двох кінців настилу. Положення колії і товщина баласту можуть змінюватися протягом експлуатаційного строку мосту, для технічного обслуговування колії. рельсовые пути Пути, включающие рельсыи шпалы, которые укладываются на балластную подушку или непосредственно крепятся к настилу моста. Рельсовые пути могут быть снабженытемпературными швами на одном конце или на обоих концах настила. Положение рельсовых путей и глубина балласта могут изменяться в течение срока службымоста при обслуживании рельсовых путей. 1.2.21 П footpath Strip located alongside the tracks, between the tracks and the parapets. пішохідні доріжки Пішохідні доріжки влаштовуються вздовж мосту міжколією і парапетом. пешеходная дорожка Полоса, расположенная вдоль рельсовых путей, между рельсовыми путями и парапетами. 1.2.22 П resonant speed Traffic speed at which a frequency of loading (or a multiple of) matches a natural frequency of the structure (or a multiple of). резонансна швидкість Швидкість руху, за якої частота навантаження відповідає власній частоті споруди або кратна до неї. резонансная скорость Скорость, при которой частота нагрузки совпадает с собственной частотой конструкции. frequent operating speed Most probable speed at the site for a particular type of Real Train (used for fatigue considerations). часта експлуатаційна швидкість Найбільш ймовірна (достовірна) швидкість на площадці для особливого типу Реального Поїзду (використовується для визначення втоми). частая рабочая скорость Наиболее вероятная скорость в данном месте для определенного типа Реального Поезда (используемая при оценке усталости). maximum line speed at the site Maximum permitted speed of traffic at the site specified for the particular project (generally limited by characteristics of the infrastructure or railway operating safety requirements). максимальна лінійна швидкість руху на ділянці Максимальна дозволена швидкість руху по площадці встановлена для індивідуального проекту (взагалі обмежуються характеристиками інфраструктури або вимогами безпеки на залізницi). максимальная линейная скорость на участке Максимальная разрешенная скорость движения в данном месте, определенная в индивидуальном проекте (обычно ограниченная в соответствии с характеристиками инфраструктуры или с требованиями безопасной работыжелезных дорог). 1.2.25 П maximum permitted vehicle speed Maximum permitted speed of Real Trains due to vehicle considerations and generally independent of the infrastructure. максимальна дозволена швидкість транспортних засобів Максимальна дозволена швидкість Реального Поїзду визначається відповідно до транспортного засобу ізазвичай не залежить від інфраструктури. максимальная разрешенная скорость транспортного средства Максимальная разрешенная скорость реальных поездов, определяемая характеристиками транспортного средства и обычно не зависящая от инфраструктуры. 1.2.26 П maximum design speed Generally 1,2 Maximum Nominal Speed. максимальна проектна швидкість Зазвичай 1,2 Максимальної Номінальної Швидкості. максимальная проектная скорость Максимальная НоминальнаяСкорость, увеличенная на 20 %. 1.2.27 П maximum train commissioning speed Maximum speed used for testing a new train before the new train is brought into operational service and for special tests etc. The speed generally exceeds the Maximum Permitted Vehicle Speed and the appropriate requirements are to be specified for the particular project. максимальна швидкість поїзду що, вводиться в дію Максимальна швидкість, що використовується для випробувань нового поїзда перед тим, як новий поїзд вводитиметься в експлуатацію і для спеціальних випробувань, і т.п. Швидкість загалом перевищує Максимальну Дозволену Швидкість Транспортного Засобу і відповідні вимоги мають бути встановлені для індивідуального проекту. максимальная скорость поезда при вводе в эксплуатацию Максимальная скорость поезда перед вводом его в эксплуатацию, а также при специальных испытаниях и т. п. Эта скорость, как правило, превышает Максимальную Разрешенную Скорость Транспортного Средства, причем соответствующие требования должны быть определены в индивидуальном проекте.

Референси:

"пішохідні поручні" згадується у нормативному документі EN 1991 Дії на конструкції. Теги: mass, EN 1991. Довжина тлумачення терміну: 11040 символів.
 › 
Просмотров: 1468 | | Рейтинг: 0.0/0
Фразу додано 2013-05-29 та оновлено . Відповідно пройшло днів - 0.

❔ Де згадується пішохідні поручні?

"пішохідні поручні" згадується у нормативному документі EN 1991 Дії на конструкції.

❔ Яким чином зібрано цю інформацію?

Редакторський колектив сайту збирав інформацію про "пішохідні поручні" з відкритих джерел в мережі інтернет та в нормативній літературі. На сторінці ви знайдете вказівки на джерело.

Термін пішохідні поручні відноситься до категорії літера "Ю", згадується у документі EN 1991 Дії на конструкції.

Ключові слова сторінки: mass, EN 1991.

У "словнику будівельника" є такий термін: Обслуговуючий персонал
Працівники, які здійснюють технічне обслуговування та ремонт установок пожежної автоматики

👉Суміжні терміни

Також прогляньте схожі технічні визначення з EN 1991 Дії на конструкції:

👉Абетка Термінів

А [739]
Б [652]
В [1645]
Г [724]
Д [950]
Е [526]
Є [29]
Ж [77]
З [1158]
І [385]
К [1944]
Л [487]
М [981]
Н [978]
О [958]
П [2758]
Р [1115]
С [1900]
Т [1162]
У [309]
Ф [590]
Х [206]
Ц [160]
Ч [230]
Ш [323]
Щ [38]
Ю [42]
Я [46]

👉Додаткова інформація: