› 
 › 
Проект Зміни № 5 до ДБН 360-92**

20:00

Проект Зміни № 5 до ДБН 360-92**

Проект зміни № 5 ДБН 360-92**
“Містобудування. Планування і забудова населених пунктів”

п 7.42 Викласти у новій редакції:
Відстань між зупинками на лініях громадського пасажирського транспорту у межах територій населених пунктів встановлюється з урахуванням забезпечення радіуса пішохідної досяжності, а також швидкості сполучення на маршрутах з дотриманням умов безпеки руху.

У межах забудови відстань між зупинками на маршрутах автобусів, тролейбусів і трамваїв, транспортні засоби яких працюють у звичайному режимі, слід приймати:
- у найзначних та значних містах:
- у центральній зоні - 300-400м;
- середній зоні - 400-500м;
- периферійній зоні - 500-600м;
- у великих та середніх містах:
- у центральній зоні - 400-500м;
- середній зоні - 500-600м;
- периферійній зоні - 600-700м;
- у малих містах:
- у центральній зоні - 500-600м;
- периферійній зоні - 700-800м;

Для експрес-автобусів, швидкісних трамваїв відстані між зупинками слід приймати у 1,5 – 2,0 рази більше.

Для ліній метрополітену та електрифікованих залізниць відстань між станціями залежить від величини пасажиропотоку, який вони обслуговують, розміщення в їх зоні пересадочних вузлів і обґрунтовується відповідними техніко-економічними розрахунками.

Якщо зупинки розташовані між перехрестями з протилежних сторін вулиці, між ними необхідно влаштувати пішохідний перехід, який може бути в одному або різних рівнях з проїзною частиною.


Зміну підготувало Державне підприємство «Український науково-дослідний інститут проектування міст «Діпромісто» імені Ю.М.Білоконя»
Просмотров: 4487 | Добавил: | Теги: Зміна, ДБН | Рейтинг: 0.0/0

Поділися посиланням!

Залиште посилання про цю новину на своєму сайті або сторінці в соц.мережі. Популяризуючи сайт ДБНУ Ви підтримуєте його!

Посилання на цю сторінку:
на форум - BB-код:
на сайт - HTML-код:
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
ДБНУ